FXGT.com Debut di 2024 Thailand IFX Exhibition: Bagaimana teknologi digital mengubah pengalaman perdagangan pertukaran asing?

要懂汇圈网 18 0
要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

FXGT.com Debut di 2024 Thailand IFX Exhibition: Bagaimana teknologi digital mengubah pengalaman perdagangan pertukaran asing?-第1张图片-要懂汇圈网

Koordinat: CentarrandBangkKConventionCenter, September16-18.

Dalam wawancara ini, kami akan memahami kisah jenama FXGT.

Apa itu fxgt.com?

Sebagai broker yang ditubuhkan pada tahun 2019, FXGT memegang beberapa kelayakan pengawalseliaan kewangan antarabangsa seperti lesen penuh Cyprus Cysec, lesen Seychel FSA, lesen FSCA Afrika Selatan, dan lesen Vanuatu VFSA.

FXGT.com memberi tumpuan kepada perniagaan yang dijalankan di Asia Tenggara, Afrika dan Jepun untuk menyediakan pelanggan dengan alat perdagangan yang komprehensif dan pelbagai, termasuk kontrak pembezaan, stok, pertukaran asing, komoditi, kriptografi, tenaga, logam berharga dan indeks.

Dari segi platform perdagangan, FXGT menyokong platform Metatrader4 (MT4) dan Metatrader5 (MT5) yang dialu -alukan oleh peniaga.Menurut keadaan dan dasar negara dari pelbagai negara, FXGT menyediakan peniaga dengan jagaan VPS, deposit dan perkhidmatan pengeluaran, pelbagai jenis akaun dan aktiviti ganjaran yang kaya.

Lebih dekat dengan wajah broker, apa yang anda ingin tahu mengenai FXGT, selamat datang untuk menghubungi detektif.Memahami kisah jenama yang dapat memberikan perkhidmatan yang sangat baik kepada peniaga.Pada masa yang sama, kami akan menyiasat melalui banyak aspek dasar kebangsaan dan kuasa pengawalseliaan untuk membantu anda membezakan keselamatan platform hitam untuk memastikan keselamatan dana.

Pesanan Pengadakan Detektif !!

Kongsi berita ini, setiap orang ke hadapan, dosa akan menyebarkan kurang dari satu titik ~

Sekiranya dijangka, ia akan meletup.

探 Imbas kod secara langsung melalui latar belakang detektif, tinggalkan mesej untuk dicapai ~

FXGT.com Debut di 2024 Thailand IFX Exhibition: Bagaimana teknologi digital mengubah pengalaman perdagangan pertukaran asing?-第2张图片-要懂汇圈网

Sekiranya detektif menjadi navigasi pintar anda,

Semoga meninggalkan "seperti" dan "menonton 'untuk membiarkan detektif keadilan ini,

Terus menerangi jalan ~

标签: io FX FXGT

发表评论 (已有0条评论)

还木有评论哦,快来抢沙发吧~